Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
noen somhar kjøpt klær hos www.cafepress.com?:)
00:24 14.05.2008
Har noen kjøpt de fine å morsomme toppene der?
Hvordan er de e størrelse og kvalitet? Var det dyr frakt?
Var så sinnsykt mye fint der, så vurderer virkelig å kjøpe :)
Sv: noen somhar kjøpt klær hos www.cafepress.com?:)
06:38 14.05.2008
jeg har:) var ikke mange kronene i frakt da jeg bestilte for noen måneder siden:) tror kanskje det var 30kr hvis jeg ikke husker helt feil. åsså fikk jeg varene etter en å en halv uke!synes det var imponerende fort;) når det gjelder størrelsen så fikk jeg anbefelt av noen å bestille en størrelse mindre enn jeg ville valgt til vanlig,for ellers blir de dær maternity toppene veldig store å uformelige,med mindre man vil ha det da;) jeg er vell ikke akkurat den minste personen,har ett par kilo for mye nå,å jeg bestilte small å den var midt i blinken:) lykke til;)
08:07 14.05.2008
Jeg kjøpte en t-skjorte der, men ble litt skuffet. Stoffet var tynt og slaskete, litt gjennomsiktig. Størrelesene er ganske små, så jeg burde ha gått opp en str!
09:22 14.05.2008
Hmm...det ene sier størrelsene er små, den andre sier de er store på str. What to do?? ;)
Får vell bare prøve meg fram da, å heller sende i retur. (hvis det er mulig der da..)