GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

September 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen med erfaring med Quinny-vogn?
08:24 14.05.2008
Hei!
Synes det er så vanskelig dette med vogn..... Har tenkt på å enten kjøpe en brukt emaljunga-vogn fra en kollega, eller en ny Quinny-vogn. Begge er fine, men vet liksom ikke helt hvilken som er best! Det er kanskje ikke så mye plass i en Quinny? Og er det viktig med bedre plass når man får et vinter-barn? Noen som vil dele av sin erfaring, så blir jeg glaaad :)
Matitt
Sv: Noen med erfaring med Quinny-vogn?
11:19 14.05.2008
Hei. Jeg har Quinny Freestyle selv (2005/2006 mod.) Venter nr 2, brukt vogna til min datter som blir 2 år i juli. Har vært veldig fornøyd med den, bruker den til henne enda. Man bør ikke henge tunge ting på styret, da kan den velte. Ellers er kurven under vogna liten, og den er litt kort i sittedelen dersom man har store barn. For min kjære lille jente har den vært helt super, men hun er ingen tungvekter.
Mange klager på Quinny, men mange er også fornøyde. Smaken er som baken...tror det er en vanesak og. Jeg er glad i vogna jeg:)
mamma 240706
12:00 14.05.2008
Ok, tusen takk! da høres det kanskje ut som om jeg bør satse på Emaljungaen, ettersom jeg tror jeg kan vente meg en ganske STOR søt liten baby :) Ligger til familiene på begge sider:)
Men da ble jeg litt mer sikker på valget, takk takk:)
Matitt
22:12 18.05.2008
min erfaring er at Quinny vognene er ustabile, og kan være vanskelig å kjøre. De er små og ungen vokser raskt ut av de.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------