Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Sommerprøvere
12:49 14.05.2008
Hei. Vi var jo så aktive med innlegg, må bare høre hvordan det går med dere? Nå nærmer det seg faktisk, gleder meg veldig. Skulle egentlig være høstprøvere, men er så babysyk at vi har fremskyndet det til sommerprøvere, tenker det blir fra juli av. Jeg har startet på folat nå, og da føles det jo enda nærmere. Er det flere spente og ivrige der ute? :)
Jeg håper at vi skal begynne å prøve i sommer!! Men det er litt avhengig av sambo! :) Vi skal flytte snart så han ville at vi skulle komme oss i hus først. Så blir det ferie så da får vi håpe at vi kan begynne å prøve da! Så jeg er litt spent på når vi får startet. :) Jeg kuttet jo ut p-p i mars (da mest pga bivirkningene), og jeg går allerede på b-vitaminer som innholder Folat så jeg er egentlig veldig klar, spnt og ivrig til å starte i sommer! :D
Dette er første innlegget på denne siden. Jeg har de siste ukene blitt (brått) veeeldig klar for barn. Sambo er ikke like med, men han er på gli :) Merker han blir mer og mer klar for hver gang vi snakker om det. Håper på prøving ved neste el (om en god ukes tid) eller i løpet av sommeren! Lykke til alle sammen!