GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
Acta Graco Logico
13:28 14.05.2008
Er det noen som har erfaring med denne?
Ser at Reflex selger den for 1990,- såvidt jeg kan se MED base. Er jo tusenlappen billigere enn Maxi Cosi Cabrio(?)
Er dette en bra bilstol? Ser helt klart fordelen med base, men syns det blir dyrt med 3000 for dette. Det at dette er en billigere stol, går det på bekostning av sikkerhet og komfort for barnet?
eventyr
Sv: Acta Graco Logico
11:59 21.05.2008
vi har kjøpt denne stolen.. har prøvd den på ungen til søsstra mi og syns den var genial.. vi kjøpte den på tilbud til 1599,- og skal kjøpe vogna (trilla) fra graco som du kan klikke bilstolen..
bilstolen har fått bra kritikk i test på forbrukerrådet.no
Prøver89 med spire:-)
11:08 23.05.2008
Flott, takk for svar! :-)
Stolen kommer på tilbud i juni på reflex til 1600 eller noe sånt, så kjøper den da. Har også fått den anbefalt i butikken, og jeg har lest testen på forbrukerrådet.no
eventyr
20:10 25.05.2008
vi kjøpte vår til 1500,- på tilbud for ei stund siden.. var nedsatt pga bytte av farger tror jeg.. så det dumme er at vi ikke fikk vogna i samme farge slik som vi ønsket (har ikke kjøpt trilla enda pga dette).
Prøver89 med spire:-)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------