GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

2.trimester

Andre trimester går fra uke 13 til og med uke 28. Det vil si fra 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1 til 27 (uker)+6(dager), da går du over i den tjueniende uken (28+1). Babyen ligger i snitt to uker etter deg, siden den ble laget rundt dag 14 etter første dag av siste mens.
Dette er ikke lett og det er mange misforståelser rundt dette!
Her kan dere som er i disse ukene treffes og diskutere det hjertet renner over med. Kos dere med den voksende magen, dette trimesteret går for å være det mest behagelige.
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene.
Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
Stelleveske og regn
14:56 14.05.2008
Hei!
Med 1. mann hadde jeg en Tautonia YK2. Da fikk jeg stellevesken under regntrekket når det regnet.

Med 2. mann har jeg tenkt å bytte denne vognen med en Tautonia Mistral. Har veldig lyst på en vogn der jeg ser barnet når jeg triller. Men hvordan blir det med stellevesken da? Jeg får den vel ikke under regntrekket nå. Den blir jo søkk våt den da?

Hva er deres erfaring??

Hart en Simo stelleveske som jeg er veldig fornøyd med.....
Solsikken73
Sv: Stelleveske og regn
14:58 14.05.2008
Putt den i ein plastikkpose og legg den under vogna. Trenger jo ikkje akkurat å la den henge på vogna når det regner..... :)
snart-alene-mor-til-2
Sv: Stelleveske og regn
00:38 16.05.2008
Jeg vet ikke hva slags stelleveske du har, men jeg har ei veske hvor "trekket" rundt tas av og brukes til stelleunderlag. Selve trekket er i vanlig bomull, men jeg har festet "plastfrotte" på innsiden med borrelås (plast på ene siden, frotte på andre), og det fungerer fint som regnsperre, da er det bare trekket som blir vått, og selve stelleunderlaget og det som er inni bag'en er jo tørt :-)
Håper dette ble forståelig :-)
Fuglehjertet
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------