Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Kan dette være rier?
15:05 14.05.2008
Da jeg sto opp i dag kom det litt blod. Har etter det hatt ganske kraftige mensmurringer. Får med jevne mellomrom smerter nederst i rygg og mage. Noen som vet om dette kan være rier? Er førstegangs så syns det er vanskelig å vite....
Anonym
Sv: Kan dette være rier?
15:09 14.05.2008
Riene er ganske mye sterkere enn menssmerter da så du vet nok når de setter igang.. Åsså vil de bli verre etterhvert. Blødningen kan være tegningsblødning som er et tegn på at fødselen er igang.. Friskt blod eller?
Anonym
Sv: Kan dette være rier?
15:13 14.05.2008
Det var vel mer rosa. Mulig det var en tegningsblødning ja. Det hadde vel kommet slim også hvis det var slimproppen.
Riene trenger absolutt ikke være vonde. Du trenger ikke kjenne smerte i det hele tatt... Men tror da du heller kjenner reglemessige tak som om du strammer magen på en måte. Spes hvis de kommer regelmessig og magen holder seg stram i ca 30 sek før den slapper av igjen..... har jeg blitt fortalt.... eller at du kjenner nedpress.'
Med min føstemann kjente jeg ikke riene, bare at magen stramma seg. Trodde dette var kynnere, men det var det visst ikke....-var rier
Håper det går bra med deg!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem