GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

90+

Dette er forum for deg som veier mer enn 90 kilo. Her kan dere diskutere hva dere vil, så lenge "inngangsbiletten" er der, nemlig at du veier mer enn 90 kilo! Du som bare skal slanke deg noen kilo kan sjekke kosthold og helsedebatten, der finner du likesinnede.
Her kan dere "snakke" med hverandre og utveksle erfaringer og forhåpentligvis backe hverandre opp til ikke å tåle dritt fra de som vet best, om det er folk i helsevesenet eller andre steder. Vi har fått inn flere historier fra både sinte og fortvilede damer som vi vil legge ut under en egen avdeling på "minhistorie" Så fyr løs!

Vennlig hilsen jordmor Siri
Hva skal dere på 17.mai?
15:44 14.05.2008
Vi skal ha 17.mai frokost hos oss, blir 21 stykker i år!!! En utfordring når vi bor på 70 kvm!

Så skal vi til byn og se hovedprosesjonen, etter det tar vi det litt som det kommer, har bekkenløsning så regner ikke med at vi løper rundt overalt iallefall :-)

Og siden jeg fikk pakken fra Motherhood så fort så blir det ny topp og cardigan på meg den dagen! Og en svart bukse fra sist svangerskap :-)
Mersa,Magnus og bamsemumsen
Sv: Hva skal dere på 17.mai?
15:30 15.05.2008
skal gå med bunaden min. Den festes under bysten, så den passer selv om jeg er HØY-gravid!

1juni<3 veldig gravid
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------