GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Penger og juss

HJELP, hva gjør vi??
19:11 14.05.2008
Kort fortalt er situasjonen slik: Vært sykemeldt i snart 1 år. Kommet sakte til hektene og er nå i gnag med å enten få tilpasset jobben litt/gå ned i stilling, eller skifte jobb. MEN nå har jeg funnet ut at jeg er gravid.. Ikke planlagt, går på p-piller. Men ønsker ikke å ta abort, er gift og vil gjerne ha barnet. Har et barn fra før og ble da sykemeldt tidlig i svangerskapet pga blødninger og veldig kvalme. Men nå vil jeg jo ikke ha rett på sykepenger før etter 6 mnd i jobb, og vet ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg blir dårlig. ???
Anonym
Sv: HJELP, hva gjør vi??
23:42 20.05.2008
hei,jeg opplevde det samma som deg med andre barnet mitt...jeg ble sykmeldt videre og med rett til foreldrepenger(fødselspenger).snakk med din lege,han hjelper deg.lykke til og gratulerer!
Anonym
10:05 21.05.2008
Fikk du virkelig være sykemeldt lengere enn 52 uker? Trodde det ikke var mulig.
Anonym
13:21 23.05.2008
Hovedinnlegger her.. Fikk du være sykemeldt lenger enn 52 uker?? Eller fikk du svangerskapspenger eller noe sånt??
kalimaris
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------