GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Mamman til Mari!
19:24 14.05.2008
Hei!
Ser du skriver at ungene skal gå opp kirkegulvet, og så når de har satt seg, kommer du og din far. Står du bak når ungene går opp slik at gjestene kan se deg da, eller lukkes dørene etter ungene, og så åpnes de igjen når du skal inn? Har dere egen musikk når ungene går opp?

Jeg lurte nemlig på å ha brudepiker, men så slo jeg det fra meg fordi jeg ikke ville dele oppmerksomheten med brudepikene når jeg kom opp (..primadonna jeg, nei...;-) ). Men hvis det kan gjøres på en måte slik at jeg likevel kan gå alene frem, hadde det sikkert vært utrolig sjarmerende. Da kunne jeg forhåpentligvis hatt tre jenter på 1, 6, og 7 år, alle sammen fadderbarna mine:-)
Vicky 83
Sv: Mamman til Mari!
20:51 14.05.2008
Hei.
Ja, jeg må også være såpass ærlig at jeg ikke hadde lyst til å ha ungene 1 meter foran oss ;-) Så etter samtale med prest og organist kom vi fram til at ungene går inn først, da står pappa og jeg på siden av døra, slik at ingen ser oss. Dørene lukkes, og ungene går fram og setter seg på første benk og i trappa. Organisten spiller bare da litt lav rolig musikk av noe slag. (Vi lurte på om hun skulle spille et slags forspill til bryllupsmarsjen, (Mendelssohn), men det mente hun ble feil fordi den er så voldsom og direkte når den begynner). Var jo helt enig i det :-)

Så begynner organisten på inngangsmarsjen når ungene har satt seg, og da kommer pappa og jeg inn, gleder meg :-)

Bare å snakke med presten om dette på samtalen, så ordner det seg sikkert :-)
Mamman til Mari
12:51 15.05.2008
Takk for svar. Hadde slått tanken fra meg fordi jeg tenkte at det kanskje ble litt teit, men nå får jeg vurderedet på nytt. Samboer var ikke helt innstilt på det, men det kan jo være at han endrer mening.
Vicky 83
12:55 15.05.2008
Hvor bor du forresten? Kanskje jeg kunne kommet og sett hvordan det blir:-)
Vicky 83
14:55 15.05.2008
:-) Bor på Notodden :-)
Mamman til Mari
22:48 16.05.2008
Ble litt langt å reise det. Jeg bor i Bergen...
Vicky 83
16:55 17.05.2008
Hehe, ja det blir vel langt.. :-) Når gifter dere dere??
Mamman til Mari
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------