GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Keisersnittdebatten

Keisersnitt eller vanlig fødsel?

Ingen må tro at et keisersnitt er en enkel løsning for mor og barn. Det beste er å føde naturlig. Men i noen tilfeller er keisersnitt det eneste riktige, enten av hensyn til mor eller av hensyn til barnet. For mor kan dette ha både fysiske og psykiske årsaker og begge deler er like viktige.
Denne debatten er ment som en møteplass for dere som kanskje skal ta eller har fått bestemt at dere skal ta keisersnitt.
Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Fikk innvilget keisersnitt på tønsberg uten problemer :)
20:22 14.05.2008
Hei, glanyhet til dere som ønsker ks i vestfold. Jeg gruet meg vilt til samtalen, men møtte verdens hyggeligste lege som sa med en gang at vi ikke trengte å diskutere for å få ks. Jeg hadde riktig nok brev med anbefaling fra gynekolog pga han mener det er fare for totalruptur pga problemer etter forrige fødsel, men uansett, legen på Tønsberg var hyggelig og forståelsesfull. Han sa vi tvinger ingen til å føde uansett grunn :) Så dere som har fødselsangst, tror ikke det vil bli vanskelig å få innvilget ks på Tønsberg...
Nå skal jeg kose meg resten av svangerskapet å slippe søvnløse netter og mareritt om problemene jeg hadde etter forrige gang :)

Lykke til alle sammen....
Anonym
Sv: Fikk innvilget keisersnitt på tønsberg uten problemer :)
16:11 15.05.2008
Da drar jeg til Tønsberg dersom jeg ikke får innvilget keisersnitt på Ullevål... Tror ikke det skal være noe problem men man vet jo aldri.
Anonym
Sv: Fikk innvilget keisersnitt på tønsberg uten problemer :)
19:38 15.05.2008
jeg fikk innvilget keisersnitt på Fredrikstad sykehus uten problem:)
mamma`n til keisermarcus&spira
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------