IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
HURRA! Etter 5 IVF og 1 ICSI er jeg nå gravid :o)
20:25 14.05.2008
Jeg ble så deprimert etter at forsøket i januar ble avbrutt, så jeg har valgt å holde meg langt unna BIM mens vi holdt på med et nytt forsøk. Har skjønt hvilken vei det gikk den siste uken siden jeg har vært så utrolig trøtt, men måtte bare ta en test i dag for min egen skyld :o)
Ser det er mange kjente som også har testet positivt, så dette blir koselig!
Håper alle dere andre snart følger etter!!!
Sv: HURRA! Etter 5 IVF og 1 ICSI er jeg nå gravid :o)
05:27 16.05.2008
Jippi anonimo!!! Så godt å lese sånne herlige nyheter, husker deg fra første runden min! Kjempe at ICSI fungerte, det var det som hjalp oss og :)
Gratulerer så masse masse!!!
*God lykke til videre i svangerskapet klem*
16:12 18.05.2008
Hei vennen.. ser at vi skal på ultralyd samme dag hehe sprøtt.. såå lenge vi har holdt på så skal vi endelig lykkes begge to.. :o)))
Hvor langt er du på vei? når hadde du din siste mens?
18:13 20.05.2008
Jeg får opp termin 25 januar?? hadde siste mens 14 april. hmm merkelig.. trøtt ja herregud hehe og jeg som kjører bil hele dagen, jeg sliter skikkelig!
Ellers er jeg sinnsykt kvalm et par timer etter jeg har stått opp, men det går som regel over når jeg har klart og få i meg litt mat..
men klage skal jeg ikke gjøre ehhe, dette har jeg ventet på i over 11 år og et helvetes hormonkjør.. så bare kom med alt av symptomer..
Puppene er litt såre men ikke så mye ennå..
Kleeem og helt utrolig at vi er nesten helt likt..