GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
noen som har vært i danmark på lilly-butikk?
20:33 14.05.2008
..og handlet? jeg kjøper kjole her, men fikk plutselig en danmarkstur og lurte på om jeg skulle handle en del av tilbehøret på lilly i danmark. da tenker jeg på korsett og sko.. vet dere om jeg må bestille time for dette? og vet dere om noen andre butikker i køben som har bra utvalg av dette?
snurkelurke
Sv: noen som har vært i danmark på lilly-butikk?
21:00 14.05.2008
Jeg var innom den som ligger i Strøget, og ble ikke særlig imponert. Synes ikke de hadde så mye pent utenom brudekjolene. Dessuten hadde de lite (og lite pent) tilbehør da jeg var der. Men jeg lurer på om jeg var uheldig. Jeg var ikke innom House of Brides, men vil tro at de har bra utvalg. Synes nettsiden gir et positivt inntrykk hvertfall. Hvis du har greit nok med tid før bryllupet, så skader det jo ikke å kikke i Danmark. Aner ikke om du må bestille time. Send mail og hør Ü
lutefisk
23:28 14.05.2008
Har ikke vært der ennå, men skal innom den i Vejle i juli! Har sett meg ut en kjole, så jeg er veldig spent på om den er like fin i virkeligheten og om den passer bra!
Dos oro
00:15 15.05.2008
Jeg var der for noen måneder siden, og synes kjoler og sko så temmelig simpelt ut - rett og slett. Undertøy tittet jeg ikke på.
Vannmann31
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------