Det er ikke alltid mannen og kvinnen får det samtidig - ønsket om å få barn.
Ofte må nok jentene jobbe litt og vente litt før de får mannen sin på gli... Her er forumet for de som venter på at mannen skal bli klar.
Kanskje du har noen gode råd til andre?
Vennlig hilsen jordmor Siri
Jaaaa, praten med sambo gikk endelig bra!
20:46 14.05.2008
Velger å holde innlegget mitt anonymt pga jeg ikke vil at folk skal begynne å grave og spørre meg i real-life.
Snakket nylig med samboeren min vedrørende barn og fikk uttykt at jeg virkelig ikke ønsker å ta flere p-piller fordi jeg er redd det vil ta så lang tid for kroppen å bli klar til å lage barn.
Han sa at det forstod han veldig godt, og vi ble enige om at jeg ikke skal ta flere piller og bare se hva som skjer. Han har tenkt masse på barn og også tenkt at tiden kanskje er inne nå, men det skremmer han å skulle ha ansvar for et annet menneske enn seg selv.
Jeg tror han vil være verdens beste pappa når vi engang opplever gleden med å bli foreldre, så jeg tror den frykten han har for ansvaret vil forsvinne fort når han holder barnet vårt for første gang.
Så når siste pilla er tatt på mitt nåværende pillebrett skal jeg ikke ta flere piller :) Ååå så deilig tanke! Tror nok at jeg vil gå på apoteket og investere i folat tabletter med én gang jeg.. bedre føre var... :)
Anonym
Sv: Jaaaa, praten med sambo gikk endelig bra!
21:00 14.05.2008
Så bra! Lykke til! Håper min også er klar snart, han ble nemlig litt skremt av at jeg plutselig ville ha barn. (han har vært klar i mange år allerede han egentlig....). Så nå venter jeg på at han har lyst igjen.
Kos dere med prøvingen ;)
Anonym
Sv: Jaaaa, praten med sambo gikk endelig bra!
23:59 17.05.2008
ååh så kjekt og høre!:) hvem vil vel ikke ha en sambo som vil ha unge med enn.. håper flere blir slik som din sambo:p lykke til!!!!!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem