GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Dere som har barn som gjester...
20:54 14.05.2008
lager dere noe opplegg for disse? tenkte kanskje ta med en tv og noen filmer, men er så usikker på om det er noe vits?
jentami*
Sv: Dere som har barn som gjester...
21:15 14.05.2008
Vi skal prøve å få til et rom med tv og filmer, slik at ungene kan gå dit om de synes det blir vel lenge å sitte i ro hele middagen... Og etter middagen kommer de sikkert til å vil se litt film, kan jeg tenke meg.
beatk
12:24 15.05.2008
Vi har tenkt å be om et ekstra bord i rommet, der vi skal legge tegneblokker og fargeblyanter... Kanskje legge et spill der også, eller noen kort...
Frk. Nyfiken 02.08.2008
13:37 15.05.2008
Vi har ordnet med barnevakt, det er tantebarnet mitt på 12 år. Hun er også gjest.
Så har hotellet en egen tv-stue like ved der vi skal oppholde oss, så de skulle ordne med filmer. Regner med vi tar med litt leker å har der også.

Tror det er veldig greit under middagen. Unger sitter jo maks 30 min ved bordet uansett.
Libido-
14:46 22.05.2008
Jeg leier inn 3 jenter på19 år til å hjelpe barna med mat osv. De tenker også ut leker som er gøye for barna. Vi skal ha ca 25 barn i bryllupet. Foreldrene har hovedansvaret, men setter nok pris på litt avlastning...

TV og DVD spiller settes inn på barnerommet+ sackosekker, tepper og luftmadrasser...

Ute har vi med fotball(med ishockeymål), badminton, prinsessetelt for de aller minste. Her er det bare fantasien som setter grenser.

Barna har eget spisebord og egen meny. Tror ikke det er noe stas for dem å sitte 4-5 timer med bordet å spise mat som dems smaksløker ikke har begynt å sette pris på ennå...

Vi skal gifte oss i juli, så dette er ikke erfaringer, men planer...;)
Mammantevilde
20:40 22.05.2008
Mammantevilde

Det hørtes kjempe smart ut og er sikkert kjekt for ungene og herlig for de voksene å slippe alt maset når ungene er leie av å sitte i ro.

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------