GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

November 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Fikk endelig se den lille sprelle:)
21:45 14.05.2008
Var på UL i dag, så godt å se at alt sto bra til der inne. Var en skikkelig villter liten krabat. Vinket til mamma og pappa og tok litt salto:)
Snart tobarnsmamma:D
Sv: Fikk endelig se den lille sprelle:)
14:18 15.05.2008
Så morro! Jeg var på tirsdag:) Min lå helt stille først, så vi fikk se hjertet banke, så tok den av den også gitt:) Min forrige lå helt rolig når vi var på ord. ul, så var litt spess å se den lille sprelle og hoppe:)
Hella♥Andreas♥og førjulsgavenღ
18:12 15.05.2008
Det er helt fantastisk å få se når de ligger der å spreller. Var på tidlig ultralyd i forige uke. Var så rørende å høre hjertet å se den. Å få ordentlig bekreftelse på at den er der, å ikke bare at man har en positiv graviditetstest:-)
Anonym
10:27 16.05.2008
Ja ikke sant, det blir så virkelig når man faktisk ser at det er noe der. At man ikke bare har lagt på seg litt rundt magen, hehe. Det er herlig.
Snart tobarnsmamma:D
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------