GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
noen som vet om fine plasser i utlandet å gifte seg i oktober?
21:51 14.05.2008
Med ei på 2,5 år og ei på 4,5.

mamsn t snuska
Sv: noen som vet om fine plasser i utlandet å gifte seg i oktober?
17:08 15.05.2008
I Roma :o) Ikke for varmt,ikke for kaldt,ikke for langt og maaange fine romantiske plasser.
Kathy & LilleBelle
18:04 18.05.2008
Tenerife
da får du sommertemeraturen med på kjøpet. Det er ikke for varmt der - men herlig :-) Vi skal dit på bryllupsreise med barna i november
:-)) Skulle gjeren giftet meg der selv, men nå er bryllupsfest allerede bestemt...
Fugl Phøniks
16:41 19.05.2008
Vi var på phi phi island i vinterferien.... og på hotellt vårt der var det noen som giftet seg... veldig vakkert og veldig barnevennlig!!! Holliday inn Phi phi.... En utrolig vakker hage der!
Bippe77
01:20 20.05.2008
Vi giftet oss i sjømannskirken i Dubai, og kan anbefale det! Ypperlig med små barn der, og oktober er temperaturen fin også. Vi giftet oss i april (2 år siden)og det var perfekt. Eldste var da 7 mnd, og han storkoste seg.
2nj♥
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------