GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 2-3 år

huff klør i underlivet.
08:51 15.05.2008
Jeg har klødd i en uke nå har også hatt litt svie, tenkte det var sopp så jeg kjøpte en sånn engangspille for sopp for 5dager siden og følte meg bra etter det.Nå har jeg begynt å klø igjen, hva kan dette være?har også litt lys lys rosa utflod.
Anonym
Sv: huff klør i underlivet.
10:56 15.05.2008
Hei.. Det kan være noe som heter skjede katarr.. men du må gå til legen for å få behandling og stilt diagnose..
Anonym
17:14 15.05.2008
kan hende det er det, men var på do nå og da kom det en klump ut som var helt lyserosa, ganske stor også.Kan vel ikke komme fra pillen jeg tok for 5 dager siden eller?Noe av utflodet er rosa med noen røde tråder/prikker i.
Anonym
11:50 16.05.2008
ingen som har råd eller opplevd det samme??
Anonym
20:38 16.05.2008
Canesten og tilsvarende kan irritere slimhinnen, så det er mulig at det er det som plager deg. Jeg har også fått lysrosa utflod og svie av Canesten. Det du beskriver vil jeg tro er rester av tabletten, de kan komme ut så lenge som 5 dager senere.
Hvis du må behandle sopp igjen, vil jeg anbefale deg å prøve Pevaryl i stedetfor....
Ny_sneip i 2009?
17:30 18.05.2008
takk for tips da skal jeg prøve det neste gang.Jeg har mye rosa utflod enda og nå er det 8dager siden jeg tok den tabletten.
Anonym
09:45 19.05.2008
Heisann..Husk at partneren din og kan ha sopp og mest sannsynlig uten symtomer..Han må derfor også hehandles ellers smitter han deg tilbake og det blir en evig runddans;-)
Hildemor fra vest
13:23 19.05.2008
takk for tips, det har jeg ikke tenkt på.Hva heter det man må kjøpe til mannen da?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------