GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Ung og gravid

Kan noen hjelpe Dagbladet journalist Kristine Hovda?
09:26 15.05.2008
Jeg er en journalist i Dagbladet Magasinet, som ønsker å skrive om hvordan kvinner av forskjellige årsaker venter med å få barn- og hvordan noen av dem opplever vanskeligheter med å bli gravide når de har bestemt seg for å prøve. Jeg vil undersøke om det blant annet er økonomiske problemer, eller utdannelse og jobb, eller generelle holdninger fra andre som gjør at kvinner venter med å få barn. Derfor vil jeg gjerne komme i kontakt med kvinner som enten er unge gravide, eller er noen år eldre og forsøker å bli gravide.
Ta kontakt på kho@dagbladet.no eller tlf. 47627278.
Selvfølgelig helt anonymt hvis du ønsker det. Tusen takk!

Etterlysningen er lagt inn av jordmor Siri
Jordmor Siri
Sv: Kan noen hjelpe Dagbladet journalist Kristine Hovda?
19:03 15.05.2008
jeg tror ikke det er så mange unge som tenker på økonomi og slikt jeg...jeg gjør iværtfall ikke det!
vi har bare en intekt enda, jeg blir lærling til høsten, og vi prøver så godt vi kan å bli gravide...et barn trenger mer enn stabil økonomi!
jeg kommer fra et hjem uten så mye penger, men med MYE kjærlighet, og jeg er mer enn fornøyd i dag...jeg har kanskje ikke fått alt det materielle jeg ville ha, men jeg har fått mer enn nok kjærlighet, og det har gjort meg til den jeg er i dag!!
håper på spire
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------