GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
hjelp!!!! jeg har ikke kjent noe bevegelser og er 27+0!!!!
09:44 15.05.2008
jeg er i uke 27 og igår fram mot kvällen var det inget jag fikk en liten svak spark bara men jag har fortsatt inte kjent nått...igår hadde jag mens verk i magen och i ryggen...overreagerar jag eller? min andra sønn døde i magen i uke 24+3 så jeg begynner og bli litt små hysterisk nå

han er jo veldigt veldigt aktiv annars.
stockholms tjej
Sv: hjelp!!!! jeg har ikke kjent noe bevegelser og er 27+0!!!!
09:47 15.05.2008
Skjønner at du reagere sånn siden du har opplevd å miste så sent. Har du prøvd å drikke litt brus eller noe? det pleier jeg når ikke det er liv, for da kvikner ho til. Men hvis du fortsatt ikke kjenner noe ville jeg nok ringt føden.

Med tanke på hva de har opplevd tidligere også tar de deg vel sikkert inn på en sjekk.

Lykke til!!
allegodetinger3pådet4skaldskje
10:09 15.05.2008
Ring til føden du og snakk med dem..
Sist jeg gikk gravid ringte jeg pga jeg ikke hadde kjent bevegelse en dag og fikk komme rett inn på sjekk, tok CTG og UL..
Hun begynte jo og sparke så snart vi kom på føden da (typisk) men de sjekka ordentlig fordet om..
Og siden du har opplevd en dødfødsel før så tar dem deg nok veldig alvorlig...
Sikkert ingen grunn til bekymring, ligger sikkert bare slik at du ikke kjenner sparkene, men skjønner godt du blir bekymra, spes med tanke på det som har skjed før..
Så ring føden og snakk med dem, og lykke til, alt er sikkert fint :-)
Randi86*Amalie*27.01.06 +spire
11:03 15.05.2008
Har du tatt kontakt med føden nå? Hold meg gjerne oppdatert.. Tenker på deg!
*BoblisMedEnglegutt*
12:32 15.05.2008
hej jo nå har jeg vart inne og precis som for randi86 over så begynnte han sparke masse etter en liten stund=) de var så skønt å kjenne at han sparka=)
de tog i vert fall godt hand om meg och gjorde sparktest og UL=)
de er en lettelse...så nå ska jeg bare slappe av og se på TV

takk for deres svar=)
stockholms tjej
13:04 15.05.2008
Deilig! :)
*BoblisMedEnglegutt*
01:42 16.05.2008
Fikk tips fra jordmor en gang at hvis det var "stille" så lenge at en ble usikker, skulle en legge seg ned og spise en sjokolade og drikke cola/annen sukkerholdig brus. Dette går rett i blodet på begge to, og da skulle en kjenne spark ganske fort :-)

Lurt å ha i bakhodet til neste gang.
Fuglehjertet
08:03 16.05.2008
Blir ikke du ekstra følgt opp når du mistet så sent i svangerskapet?
Jeg vet om de som har mistet sent, og har da fått kontroll på sykehuset hyppig på de andre svangerskapa.

Var bra han sparket og alt stod bra til

Hadde det litt sånn med nr 2. hun kunne gi fra seg litt spark om morgenen og være helt still helt til kvelden igjenn. Drakk kaldt, søtt og dyttet borti magen, men neida hun var ikke råd å vekke.

Var mye bekymret da og utrolig lettet da jeg kjente spark om kvelden igjenn. Storesøster var stikk mottsatt hun sparket ganske så mye, så ble vle ganske så uvant å få en rolig 2. gangen

Lille meg venter nr3
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------