GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Plutselig var kjolen der! :-))
11:48 15.05.2008
Jeg har lett og lett på nett og i butikker i flere mnd etter kjolen.
Hadde helt gitt opp håpet om å finne kjolen som var "meg".. Drømte om kjoler dag og natt, ble nesten litt for slitsomt mentalt. Ville jo helst bruke energien på noe annet.
Fo to dager siden tok jeg en liten tur til byen, bare for å ta en siste kikk i en selskapskjolebutikk jeg hadde vært i før.
Grafset tak i en mengde kjoler. Tenkte: her får jeg prøve en masse modeller sånn at jeg vet hva jeg kler - for så å bestille fra jkdress.
Men så merkelig - en litt kjedelig kjole på hengeren, ble til en drøm av en kjole da jeg tok den på :-)
For første gang følte jeg meg fin etter fødselen!
Hadde ikke planlagt det - men jeg blir altså en lilla brud.. :-)

I tillegg kom det et ei hjertegod jente bort til meg da jeg sto der i kjolen og sa at hun hadde tilbehør som passet. jeg kunne låne det gratis!?
Finnes det slike mennesker? Utrolig.
Hun kom dagen etter med en nydelig gammeldags tiara og smykker som passer perfekt til.
Hurra nå er jeg så glad! Lykke til dere andre også der ute!
Pris? 2999 ny fra usa :-))
Fugl Phøniks
Sv: Plutselig var kjolen der! :-))
11:56 15.05.2008
gud så morro:D:D

Kult med lilla, jeg har en lille selskapskjole som jeg vurderer å bytte til om kvelden på bryllupet:)
*smurfenytt*
12:06 15.05.2008
Så kjekt :)

Det var nesten slik med meg også, jeg også hadde surfa på nettet i det vide og det brede. Lett i de 2 butikkene her i byen, og de 2 i nabobyen. Til slutt så fikk jeg et tips om en kjolebutikk på stord. Jaja, tenkte jeg, får vel gå å se da. Og etter at jeg hadde prøvd 3-4 kjoler, så bare var den der :) Kjoeln i mine drømmer.

Så den plassen er virkelig å anbefale altså. Hun, med butikk i lille Lervik, hadde mer enn de 4 stk her tilsammen :) Og servicen var heller ikke som vanligm, den var storartet :)

Lykke til videre med bryllup da :)
Snøhvit:)
22:37 15.05.2008
Så utrolig gøy, og ikke minst utrolig kjekt av hun jenta du måtte! jeg hadde for øvrig lignende opplevelse da jeg fant kjolen min. Tenkte jeg skulle ta en kjapp titt innom en butikk jeg hadde prøvd mase kjoler i før, uten å finne noe... Stakk innom 10 min før stengetid, og plutselig var bare kjolen der, en ny de hadde fått inn - endte opp med å bli der i over 1 time og kjøpte drømmekjolen :-)
Vannmann31
18:00 18.05.2008
Takk for tilbakemeldinger!
Så koselig at dere bryr dere :-))
Jeg er overbevist im kjolen ennå - men..
Da jeg kom hjem oppdaget jeg en stor flekk på kjolen. Den er derfor levert inn - håper de klarer å fjerne flekken, nå som jeg nesten er i havn..
I tillegg er jeg "pluteslig" blitt 5 cm tynnere i livet på to uker.
Trodde ikke det var sant. Kjolen kan ikke sys inn - så her er det spenning til siste minutt ;-) Blir den for stor eller går det greit?
Ja ja - lykke til dere andre da :-)

Fugl Phøniks
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------