GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Da har jeg fått en dato!!!!!!!!!
12:13 15.05.2008
Da er datoen satt til 17 juli da kommer min lille keiserinne!!!!! hvis alt går etter planen da selvfølgelig, kan jo være hun kommer litt før det, men hvertfall ikke etter. greit å ha en dato å forholde seg til. Det ble liksom plutselig veldig nære da, er jo bare 2 mnd til det. hjelp!!!
juliprinsesse i magen
Sv: Da har jeg fått en dato!!!!!!!!!
12:56 15.05.2008
Jeg også har fått datoen for keisersnitt :-)
Hvordan gjør dere det - forteller dere datoen til familie og venner? Vi har foreløpig bare fortalt det til søsteren min fordi hun bor langt unna og skal bestille flybillett. Ser for meg at det blir mer likt en vanlig fødsel hvis vi holder datoen hemmelig, men er usikker på om besteforeldrene er enig i den vurderingen ;-)
lykketreff:-)
15:45 15.05.2008
Ikke lett det der nei, må innrømme at vi har fortalt det vi altså, her er alle så veldig spente da jeg ahr en laaang sykdomshistorie bak meg og at dette sv.skapet har gått så knirekfritt er utrolig! så jeg måtte bare fortelle det. og det er mulig det skjer før den datoen også. så ingen grunn til å ikke si noe egentlig men skjønner hva du mener, gjør det dere føler for da vel :-)
juliprinsesse i magen
15:51 15.05.2008
Jeg har mulighet til å forandre på datoen hvis det skulle bli nødvendig for meg mot slutten, men håper for barnets del det ikke blir nødvendig.
Hmmm.. tror vi skal holde tett litt lenger, så får vi heller røpe oss når det er litt nærmere.

Lykke til med operasjonen!
18:30 15.05.2008
Jeg har termin 3 juli men blir satt igang 13 juni hvis babyen ikke kommer før det. Har to kjappe og tidligere fødsler bak meg og blir derfor lagt inn den 5 og hvis da ingenting skjer innen den 13 så blir det den store dagen.
Christoffer i magen
19:05 15.05.2008
Ved planlagt keisersnitt-har man noen som helst påvirkning på hvilken dato det blir?? Jeg er litt opptatt av datoer, nemlig. Noen er finere enn andre, f eks 17. juli er VELDIG fin!
henny72
20:39 15.05.2008
17 juli ja, hehe er da jeg skal ha, veldig fin dato!! er faktisk ikke sikker på om man kan være med å bestemme det, men det er jo bare å spørre det, for oss spilte det ingen rolle så det var ikke noe tema å ha en annen dato. spør om en dato og hør om du kan påvirke den da vettu :-) lykke til!!
juliprinsesse i magen
22:22 15.05.2008
Dato er ikke SÅ viktig hvis ungen er frisk, da. Men har likevel en solid hang up på det. Er bare 6 uker på vei, så lenge til det blir min tur. Håper også å slippe keisersnitt, men man vet jo aldri. Lykke til med dere som fikk så fin dato, he he
henny72
10:57 16.05.2008
Takk for det og lykke til videre du også, jeg har ikke noe valg når det gjelder ks så skal det bli barn her i huset blir det ks :-)
juliprinsesse i magen
11:36 16.05.2008
Da jeg var hos gynekolog og avtalte ks (jeg har heller ikke noe valg) sa han at hvis jeg ikke syntes datoen passet, kunne jeg ringe og justere en dag fram eller tilbake. Jeg har ikke gjort det - syns det blir mer likt vanlig fødsel når vi ikke "bestiller" dato. Det kan jo hende barnet må ut tidligere, så det blir uansett vanskelig å ha full kontroll over datoen.
13:33 16.05.2008
Ja det er sant, det er fullt mulig her også at hun må tas tidligere, det har man ingen kontroll på, så nå er vi bare glade for alle dager og uker som går mot datoen, jo lenger hun kan være der inne jo bedre er det. 29 uker i dag :-)
juliprinsesse i magen
13:52 16.05.2008
Min svigerinne skulle også ha planlagt keisersnitt og fikk en dato. Så da tenkte jeg da vet vi når den får bursdag (trudde jeg da :) )

Han ville nok ut før han, så han kom nesten 1 mnd før tiden ;)
Vannet gikk om natta. Men hun fikk keisernitt da også. Men bare litt før hehe
Lille meg venter nr3
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------