GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Drømmejobben er utlyst nå og jeg er i uke 29...
12:21 15.05.2008
Det er en kjempespennede jobb utlyst nå, men er det noe poeng å søke når jeg uansett skal ut i permisjon om noen uker? Hva om jeg søker bare for å vise interesse? Noen med erfaring?
villema
Sv: Drømmejobben er utlyst nå og jeg er i uke 29...
12:29 15.05.2008
Det skader ikke å prøve, selv om jeg selv ikke hadde tenkt på det. Nå spørs det jo i hvilken bransje du er i og hvilken verdi/unikhet du innehar. Jeg er sykepleier og tror at mange andre hadde kommet foran meg i køen i alle fall, siden jeg er så lett å erstatte. Men innehar du unike erfaringer og kan være gull verdt for bedriften, så er det jo bare å stå på og markedsføre seg selv da uavhengig av mage eller ikke. Lykke til!
♥Koseklumpen♥-med augustbaby
12:58 15.05.2008
jeg er nå i uke 30 og for en måned siden søkte jeg på drømmejobben. gjett hvem som fikk den?? JEG!! =) selv om jeg ikke vil kunne jobbe noenting før babyen kommer. det at man er gravid skal ikke telle i en ansettelsesprosess. jeg begynner å jobbe i februar/mars da babyen er 6-7 mnd og far blir da hjemme. Søk i vei, men vær ærlig på din situasjon og hvordan du vil ha det! =) LYKKE TIL
1.gang84
12:59 15.05.2008
Jeg hadde søkt. Er det en mulighet at far tar større del av permisjonen da, så kan du begynne i jobben før?
NemiW -fødeklar-
13:19 15.05.2008
Så gøy å høre at du fikk jobben. Gratulerer!!