GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

August 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Da var det tid for en ryddesjau i kleskapet... fnis...
13:18 15.05.2008
Har utsatt det hel tiden, men nå har jeg snart ikke klær igjen føles det som. Klær har jeg jo, men de fleste toppene når meg til øverst på magen. Utenom de jeg har kjøpt for anledningen graviditeten :-) Fnis.
Regner med at innerst i skapet finner jeg klær jeg ikke visste jeg hadde engang.

Blir fint å få plukket bort det som ikke kan brukes før i septmeber.
Anonym
Sv: Da var det tid for en ryddesjau i kleskapet... fnis...
13:39 15.05.2008
hehe, jg oxo har vært i kles skapet, følte meg fattig, har du bare 1 bukse og en pirat som passer?, har jg bare 1 genser? har jg bare 1 topp som passer av de normale klærne:P
hehe, men utfordringen blir å komme tilbake i de samme str;) hehe
loffmusa
14:01 15.05.2008
jeg har lagt 2 svære søpplesekker på loftet med de "gamle" klærne mine.. skapet mitt er jo helt tomt!
anette_med tutta i magen:)
14:25 15.05.2008
hehe, veit ikkje heilt om eg hadde lagt klærna på loftet da men. du skal vel inn igjen i de etter august en gang vel? hehe
loffmusa
18:06 15.05.2008
heh jah skal jo det.. men har ikke noe annet sted å oppbevare de så lenge.. bare sender samboer opp dit i august/september jeg:)
anette_med tutta i magen:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------