GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Kvalmeste jeg vet er bilder av folk med tunga ute!
15:12 15.05.2008
Jeg er IKKE spesiellt prippen, men da en ser f.eks nærbilder av folk på fest med tunga (gjerne gul av belegg) hengende ute, blir jeg kvalm.
Det rare er at det finnes ekstremt mange slike feste bilder.Har nå sett litt på albumene til Facebook venner, og der er det maaaaange feste bilder med den kjøttklumpen trykt ut av kjeften....yack !!

Ok, ser ikke helt smart ut på festebilder jeg heller, men klarer hvertfall å holde tunga inne i kjefeten.

Noen enige?

Ikke verdens meste spennende tråd, men måtte liksom bare si det ;)
Anonym
Sv: Kvalmeste jeg vet er bilder av folk med tunga ute!
15:27 15.05.2008
Hehe..få det ut. Men tviler på dette blir dagens tråd ;)
Anonym
00:48 16.05.2008
Kvalmeste jeg ser er feite kvinnfolk som presser seg inn i små topper mens de dvaske, bleikfeite armene deres disser om kapp med de slappe puppene. Kjerringer som har tre etasjer med valker men som like fullt mener de er dødslekre i små kreasjoner som overlater intet til fantasien, er antakeligvis ansvarlig for en stor prosentandel av impotens blant menn. Dere Keikoer er sperm-dødare!!
Spikeldi %&/€#€
00:52 16.05.2008
Til: Spikeldi %&/€#€
Er det på seg selv man kjenner andre? hehe
Anonym
01:02 16.05.2008
Ja for faen - klarer jo ikke å lokke fram godkaren med pinsett og sukkerbit en gang når sånne kvinnfolk går forbi! Damene var finere før...nå er det visst blitt populært å ligge på sofaen hele dagen og trøkke trynet fullt av drittmat, for så å skvise seg ned i det minste plagget i klesskapet før de vagger ut på by'n når helgen kommer. Faen, jeg blir dårlig.
Spikeldi %&/€#€
02:06 16.05.2008
jeg har en tendens til å bestandig stikke tunga ut munnviken på festbilder..og det plager meg skikkelig...bra at det plager andre også da:s
silhah og emilie
02:16 16.05.2008
VELDIG enig med HI...
Nurket vårt
03:46 16.05.2008
Kunne ikke vært mer enig....mange bilder av slektninger jeg kunne vært foruten på netthinna,ja..
;o)

Hva er det med disse bildene???Grimaser og forvrengte ansikter, klining og ...ja, you name it....

grøss og gru =o)
Northernlights
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------