Andre trimester går fra uke 13 til og med uke 28. Det vil si fra 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1 til 27 (uker)+6(dager), da går du over i den tjueniende uken (28+1). Babyen ligger i snitt to uker etter deg, siden den ble laget rundt dag 14 etter første dag av siste mens.
Dette er ikke lett og det er mange misforståelser rundt dette!
Her kan dere som er i disse ukene treffes og diskutere det hjertet renner over med. Kos dere med den voksende magen, dette trimesteret går for å være det mest behagelige.
Vi har bestemt, etter sterke ønsker fra dere, at du på dette forumet også kan være anonym. Dette kommer vi ikke til å endre på siden det ikke er mulig på så mange av de andre forumene. Riktig lykke til videre, hilsen jordmor Siri
syns d er så gøy å dele med andre hva vi har kjøpt og fått til lillegutt .
16:11 15.05.2008
så jeg har oppdatert hjemmesiden min:)
hadde vært gøy om andre som hadde kjøpt ting også la ut bilder som man kunne titte på:)
www.grysom.piczo.com
Sv: syns d er så gøy å dele med andre hva vi har kjøpt og fått til lillegutt .
17:21 15.05.2008
ja den er fin..vurderte den jeg også. Men nå er visk fargen eik gått ut av produskjon har jeg hørt. Vi endte opp med ennaljunga city cross istedet vi da. Sommer utgaven de kommer med i juni. Men den er bestilt ;)
17:35 15.05.2008
Aldri helt skjønt dette jeg...
Hvorfor ta bilde av vaskekluter, baljer og klær og slikt????
Vet noen tar bilde av sølvtøyet og smykkene sine og har det i en bankboks til forsikringselskapet itilfellet brann, men H&M bodyer,vaskekluter og ammeputer har jeg litt vanskligheter med å skjønne?????
20:20 15.05.2008
Så mye fint! Kjenner at jeg klør i fingrene til å starte å bygge rede selv. :) Skjønner at det er ekstra stas når det er førstemann og dere har vært gjennom litt for å komme dit. Klem.:)
Ps! Har ikke bilder selv, men det kan hende det kommer når det blir litt mer ting.
20:26 15.05.2008
tusn takk:)
ja jeg skjønner at d er noen som syns jeg er litt rar som kjøper alt mulig å tar bilder av d men d får di bare syns..
syns d er super koselig jeg, går å forbereder meg på at lillegutt skal komme for d gleder vi oss super masse til:)
20:34 15.05.2008
Ta vare på den gode følelsen du. Den er unik og man vet jo ikke hvor mange ganger man får oppleve slike forberedinger i livet. Synes ikke du er rar i alle fall. Artig å se hvordan andre løser det og det kan også være en inspirasjon.