GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
spørsmål til dere med teutonia fashoinbag...hva legger man babyen på nedi?? går jo ikke ann å brette laken rundt kanten på madrassen..
19:59 15.05.2008
iogmed at den også dekker rundt vognkanten..eller legger dere babyen rett på det stoffet??
Sperminated
Sv: spørsmål til dere med teutonia fashoinbag...hva legger man babyen på nedi?? går jo ikke ann å brette laken rundt kanten på madrassen..
20:01 15.05.2008
Kjøpte en tynn madrass som passet oppi =)
playground princess høygravid
Sv: spørsmål til dere med teutonia fashoinbag...hva legger man babyen på nedi?? går jo ikke ann å brette laken rundt kanten på madrassen..
20:02 15.05.2008
okei , det var smart...kan jeg spørre hva slags madrass du kjøpte?
Sperminated
20:12 15.05.2008
Hmm.... det var en hvit madrass innpakket i plast.. Avrundet i hjørnene og passer perfekt i bagen. Står ikke noe merke på den, men dersom du vil så kan jeg sjekke i morgen? Tror jeg skal innom butikken jeg kjøpte vogn/madrass =)
20:14 15.05.2008
ååå det hadde vært veldig hyggelig av deg om du gadd:) takk!
Sperminated
20:19 15.05.2008
I will =)
17:15 16.05.2008
Da har jeg funnet ut at butikken jeg kjøpte madrassen på ikke lenger har denne. Dette var en ganske tynn madrass fra Teutonia (kostet 129). De har derimot fått inn en ny, Klima-Max, også fra Teutonia! Denne så veldig bra ut, men var dyrere enn den jeg kjøpte.

Den nye legges straks ut i nettbutikken til www.mamma-mia.no der den koster 299,-

Her kan du se litt info om madrassen:

http://www.lilleprinsen.no/product/9272/9272/453908/_Teutonia_Madrass_Klima_ Max_ALVI_-_utsolgt,_men_kommer_inn_igjen.html

20:15 15.05.2008
Den baggen vil jeg også ha.
SIKKERT IKKE DUMT MED EN EKSTRA MADRASS OPPI.
Oi.....hehe.
Hvilken vogn har dere?Jeg ser på Fun.
dollypopp
20:20 15.05.2008
Jeg har Prestige. Mørk brun. Gleder meg til å ta den i bruk!
20:27 15.05.2008
jeg har S3...elegant sak,liker teutoniane godt:)
Sperminated
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------