GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Må man få orgasme?
 20:14 15.05.2008
Må kvinnen få orgasme også for og bli gravid? Eller holder det at kun mannen får utløsning??
WhiteAngel *Prøver*
Sv: Må man få orgasme?
 20:15 15.05.2008
damen må ikke få orgasme for å bli gravid, hun må bare få sperm i seg.
Jenta88 med augustgutt08
 20:15 15.05.2008
Det holder at mannen får utløsning.
Sonja S
 20:26 15.05.2008
damen må ikke få orgasme nei hehe. er ike alle som greier å få orgasme hell eller har vanskelig for å få det.
Blir jo gravide de også
Lille meg venter nr3
 20:36 15.05.2008
Hvor er det blitt av seksualopplysningen i dette landet når noen kan bli 20 år og ikke vite dette? Blir nesten skremt her jeg sitter jeg.... Man kan til og med bli gravid uten at mannen har utløsning. Mange som "lekker" litt, og litt, er alt som skal til.
SP ~PåTjukka~
 20:40 15.05.2008
åå, får si du er lettskremt.
Jenta88 med augustgutt08
 20:41 15.05.2008
Lettskremt? Hvis det er vanlig å ikke vite dette, er det jommen ikke rart det er mange ungjenter som blir ufrivillige gravide rundt om i dette land....
SP ~PåTjukka~
 20:57 15.05.2008
er har du svaret på hvorfor mange unge jenter blir ufrivillig gravid ja.. tror nok heller de som er prøvere som lurer på dette. en jente som ikke er prøver, uten så mye kunnskap om graviditet tror nok heller man kan bli gravid hele syklusen, og får vel hetta etter samleie under mensen også og tar angrepille da. been there;) tok angrepillen midt i mensen for 4 år siden.
Jenta88 med augustgutt08
 10:47 16.05.2008
Dette minner meg nesten om et spørsmål jeg sendte inn til Romantikk på kødd en gang ...

Kan man bli gravid hvis man kliner med en gutt som er i stemmeskiftet når man har mensen?

Ikke meningen å være ond, hormonell eller slem, men dette spørsmålet var nesten litt for utrolig til å være seriøst.
ninanja
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------