GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

September 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Var på 3D-UL i dag:D
20:38 15.05.2008
Lagt ut noen bilder i albumet :) Absolutt å anbefalle, helt utrolig herlig å se babyen så detaljert.. :D
melamin
Sv: Var på 3D-UL i dag:D
00:30 16.05.2008
Kjempefint bilde av deg, og nydelige bilder av den søte lille babygutten din! Hvor langt var du på vei da du tok 3d UL`en?
Tallulah Bankhead
08:50 16.05.2008
Utrolig fine bilder. Hvor var du hen og hvor mye kostet det? Har så lyst til å dra på 3D.
minime!!
18:19 16.05.2008
Takk til dere begge :) Jeg var på Knøttet Ultralyd i Moss, helt utrolig søt jordmor - litt trist hun ikke jobber i oslo for da hadde jeg gjort alt for å gått til jordmortimer hos henne :) Vet ikke pris dessverre, av litt spesielle grunner så fikk vi det gratis :)
Jeg var 24+5 i går, hun sa det var et godt tidspunkt å ta 3d på, for da var de ofte aktive og hadde ennå god tumleplass så man kunne få noen gode bilder..
melamin
21:00 16.05.2008
Hei.. Jeg har enda ikke vært på 3d ul men skal 6 juni.. Jeg har bestilt time på ultralyd klinikken i sandvika. Det koster 800 kr og da setter de av 45 min til deg. Du får se babyen på flatskjerm og får med deg bilder. I tillegg får du med deg en dvd med 25\50 bilder og noen film snutter av barnet.. Dette syntes jeg virker stas for da kan de vordene besteforeldrene se fra magen oxo....:0)
Vesle666
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------