GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Gravid og sykemeldt

Her kan du snakke med andre i samme situasjon som deg. Få gode råd, guts til å ta en runde med legen eller jordmoren din, eller bare et hjertesukk fordi det er kjipt å være syk.
Vennlig hilsen jordmor Siri
MÅ man søke om sykepenger hvis man er sykemeldt??
20:52 15.05.2008
Jeg er i uke 28 og er 50% sykemeldt nå. Skal til legen i morgen og regner med at jeg får 100% sykemelding resten av svangerskapet pga diverse plager.

Må jeg da søke om sykepenger??
I så fall, hvor gjør jeg det??
Anonym
Sv: MÅ man søke om sykepenger hvis man er sykemeldt??
13:24 16.05.2008
SKjønner ikke helt spørsmålet ditt - en sykemelding gir jo automatisk sykepenger?? Det er ikke noe DU skal søke på...... Det kan forresten godt hende at legen ikke automatisk sykemelder deg for resten av svangerskapet, men at du må tilbake hver 4.uke for å fornye sykemeldingen.. Det måtte iallefall jeg..
Pearl 33 + junigutt*høygravid*
13:50 16.05.2008
Hvis du vil motta sykepenger så MÅ du levere sykemeldingen din til NAV.. Lykke til
Anonym
17:45 27.05.2008
det er bare å levere en del av sykmeldingen til nav, og arbeidsgiveren din må sende inntektsopplysningene dine dit..
ninajs
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------