Sv: Når snudde babyen din seg med hodet ned i bekkenet ditt??
23:22 15.05.2008
Jeg er 30+2, og på kontroll hos jordmor i dag lå jenta mi med hodet opp. Men jordmor sa at det var ikke noe å bekymre seg for før i uke 37. Så jeg tar det med knusende ro. Hun tumler mye rundt i magen, så regner med hun kommer til å snu seg både hit og dit enda mange ganger, før hun slår seg til ro:)
08:47 16.05.2008
Her har han ligget med hode ned hele tiden, så vidt jeg har kjent. På begge UL lå han med hode ned, og alle spark og bevegelser har vært oppe & til høyre ved armen så lenge jeg kan huske. Har skjev livmor, så det kan oxo være grunnen til at han ikke har hatt "hele" magen å boltre seg på
Så alt liv har vært på høyre siden her.
Var hos JM for 3 uker siden og da var hode ned mot bekkenet (hb), skal på kontroll i dag til Lege og får vite status på stillingen da :o)
Gleder meg som vanlig!
08:49 16.05.2008
kan jo si jeg er 34+5 i dag, og den siste uken har jeg kjent "smerter" i korsrygg og disse "mens.smertene" som betyr at han beverger hode i bekkenet.... så kansje han er på god vei ned i der.
09:49 16.05.2008
Jeg er 27+4 og denne lille gutten her har ligget med hodet ned i iallefall 6 uker allerede. Trives tydeligvis den veien krabaten. Men han er på ingen måte festet, så det kan jo hende at han finner det for godt å snu seg andre veien.
10:36 16.05.2008
Han har ligget med hodet ned siden uke 26-27 tror jeg, og hodet festet seg en gang rundt uke 28. Nå er jeg 34 uker i morgen og han ligger laaaaangt nede i bekkenet og presser!