GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Mensen og kobberspiral.
22:30 15.05.2008
Dere som har tatt ut kobberspiralen, fikk dere mensen da dere skulle igjen?

Jeg tok ut min forrige torsdag, og skulle hatt mensen tirs/ons denne uken. Den kommer alltid presis.

Rart om mensen skal henge seg opp i og med at den er hormonfri.

Erfaringer?
Kristine1979
Sv: Mensen og kobberspiral.
22:39 15.05.2008
Ja jeg fikk mensen når jeg skulle. alltid presis og det gangen etter at jeg tok den ut også tok ut 18. og fikk mensen 22. tror jeg det var sånn omtrent samme tidsperspektiv som deg
Herkules
08:08 16.05.2008
Husker ikke dagene, men ja fikk mensen som normalt etter at den var tatt ut... Spør en lege du, eller ta en test :)
mummy0808
09:12 16.05.2008
Takker for svar :)

Jeg tok jo ut spiralen etter eggløsning, så utrolig rart om jeg skal være gravid altså.

Har trodd mensen har kommet hver dag siden tirsdag.....masse murringer. Får vel ta en test om den ikke kommer i løpet av helgen ;)
Kristine1979
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------