GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Januar 2009 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Melder meg forsiktig inn her..
23:31 15.05.2008
Da har jeg fått to positive tester (svake, men strekene er der:))

Foreløpig termin blir 29. januar, så da blir det forhåpentligvis januarbaby på meg også :)
Becca84 1pp, "kanskje"
Sv: Melder meg forsiktig inn her..
15:07 16.05.2008
Gratulerer så mye!!!!!!!
svanemamma med baby i magen
16:19 16.05.2008
Grattis!! Har akkurat testa pos jeg også..svakt på første men sterkere på CB i dag. Er så glad og spent!!!

lillerunde
lillerunde
16:23 16.05.2008
Tusen takk begge to :)
Testene mine var sterkere i dag. Så nå har jeg hele 6 positive tester. Jeg må vel være gravid da vel? ;) Sambo går rundt og gliser samtidig som han er litt sånn, du er sikker på at ikke testene viser falsk positiv sant?! Hehe :)
Becca m/lite frø
16:27 16.05.2008
Noen ganger skulle man nesten ønske at man fikk alle graviditetssymptomene og var skikkelig dårlig, for så var liksom ingen tvil...Men vi kvinner bekymrer oss jo for alt og analyserer til vi blir gale, så kanskje vi bare skal være lykkelige over at vi vi bare kan ha det bra og nyte omstendighetene:-)
lillerunde
19:52 16.05.2008
Gratulerer så mye, håper vi blir en fin gjeng her inne de neste laaange men spennende månedene:)
Gitte:)
09:33 17.05.2008
jeg lurer på en ting ang de cb testene.. den horisontale linjen på min test er liksom litt sånn prikkete,..er det normalt.. det vertikale er klar og sterk!!!!
* jusstudent*22---
17:13 17.05.2008
Det var min også! Ingen fare! Sikkert helt normalt. Jeg er ihvertfall gravid i 5. uke, og lykkelig og fornøyd!

Lykke til!
inny
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------