GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Parforhold-debatten

har du vaert utro?
04:44 16.05.2008

jeg har aldri vaert utro. men jeg vet jo om veldig mange som har det. av og til lurer jeg paa om samboeren min har vaert det. Jeg tror kanskje det har hendt. Jeg bare lurer paa om det er mange her som har vaert utro og som aldri kommer til of si noe til samboeren sin???
Anonym
Sv: har du vaert utro?
10:01 16.05.2008
Jeg har vært utro to ganger. Begge ganger i et forhold som egentlig allerede burde vært avsluttet, dog da dette ikke unnskylder noenting, tvert i mot: det var ren og skjær feighet fra min side som ikke turde/klarte gå, men var utro i fylla i stedet..

Men kunne aldri i all verden gått tilbake til et forhold uten å fortelle hva som hadde skjedd!! Min eks gjorde det, og jeg fikk masse hint av venninna mi han var utro med om at noe hadde skjedd så jeg konfronterte han gang på gang på gang, og han bare løy og løy og løy meg mitt i trynet! Men sprakk til slutt da, og fortalte... BANNA BEIN, er man utro må man si det og så får det briste eller bære! Man kan ikke bygge et forhold på løgn!

Noen sit er det kanskje et forhold som egentlig er over, eller man vet at forholdet ikke vil tåle det uansett og da bør man vel bare gå uten å fortelle, da dette bare gjør vondt verre...
Anonym
17:22 16.05.2008
Uff så vondt for deg å gå og lure slik!!! Vil bare si deg at det er jo ikke sikkert. Hvorfor tror du han er utro?? Vi kan alle begynne og kjenne på redselen for at partneren kan ha vært det og tro at det er slik. Finn ut det først kanskje...
Anonym
22:08 16.05.2008
Jeg er elskerinne-
Anonym
22:26 16.05.2008
Jeg er også elskerinne. Får jeg det som jeg vil blir han etterhvert mannen min.
Anonym
22:37 16.05.2008
Jeg har vært utro. Og hadde nok aldri sagt noe hadde det ikke vært for at han fant det ut selv. Vi er fortsatt sammen!
Anonym
22:50 16.05.2008
Du som også er elskerinne,- hva føler du når du møter hun som han deler seng med hver natt, spiser middag med hver dag? Vet at hun er er misstenksom ovenfor meg, så sin samboer snakke i telefonen, ringte meg uten sjult nr for å sjekke om jeg også snakket i telefonen..
Anonym
19:03 2.06.2008
Elskerinne nr.2 her..

Jeg kjenner ikke kona hans. Vi bor ikke på samme sted. Aldri møtt henne faktisk, kun sett bilder. Vet hun har vært mistenksom, men nå spiller det faktisk ingen rolle ettersom de skal skilles.
Anonym
15:36 21.05.2008
Bare for å opplyse deg, elskerinna får sjelden mannen.. De aller fleste velger å bli hos kona...........
Anonym
19:01 2.06.2008
Jeg har faktisk fått mannen min jeg da! Ble tatt ut separasjon nylig, så nå planlegger vi fremtiden vår sammen. Har en annen elskerinne-venninne som også fikk mannen. Det er nok mange elskerinner som får mannen, vi hører bare ikke noe om det.
Anonym
13:47 17.06.2008
men har han gjort det MED deg, kan han vel gjøre det MOT deg??
Anonym
19:37 20.06.2008
De hadde ikke et samliv på flere år, så jeg synes ikke spesielt synd på henne. Så lenge vi er i stand til å ivareta et deilig sexliv, så stoler jeg bunnløst på ham.
Anonym
23:35 20.05.2008
selvfølgelig har jeg ikke vært utro.
Det er det dummeste!! for idioter
1juni<3 veldig gravid
17:49 1.06.2008
har noen vært utro mot deg, kommer du aldri til å være utro selv! det gjør vondt!!! kan noen være utro MED deg, kan de også være utro MOT deg! desverre...
Anonym
22:56 1.06.2008
jer er elskerinne, å i et forhold, et dårlig forhold, der jeg vet at han har vert utro, har hass sex med gjevne mellomromm med en siden februar, men har ingen følelser for han, det er bare sex. Han er også i et forhold, så vi har blitt enige om å ikke si noe.....trives med det
Anonym
01:06 4.06.2008
Jeg har vært utro mot han jeg venter barn nr 2 med nå. Det skjedde i en veldig tøff periode av forholdet vårt. Min samboer slet med depresjoner, og overså meg totalt. Følte at eneste måten jeg kunne føle meg litt bra på, var å få positiv oppmerksomhet fra et annet sted... Dette vet ikke samboer om, og han kommer heller aldri til å få vite noe. Det ville ikke ført noe godt med seg uansett. Det ville knust han å få vite det nå. Og da det skjedde, var jeg så langt nede at jeg var nødt til å ha en å støtte meg til. Så på en måte kan man si at vi fortsatt er sammen pga at jeg hadde et forhold på si....
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------