GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Donor egg/sæd debatten

Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
skal blodprøve resultater være med på samtalen til Nordica??
09:20 16.05.2008
lager en ny tråd på denne, trenger svar :-)

Er det noen av dere som vet om "ferske" blodprøvesvar på være med på samtalen hos nordica? for de prøvene jeg tok til storken er akkurat over 3 mnd gamle, og jeg må ta nye men rekker ikke det før jeg reiser ned.... de sa i tlf at jeg skulle ta med meg pairer, men da kom jeg ikke på at de var for gamle!

takker for svar:-)
lillebie
Sv: skal blodprøve resultater være med på samtalen til Nordica??
09:23 16.05.2008
Hei!
Svarte deg nettopp på den andre tråden;) Som jeg sa der, så tror jeg det er greit så lenge de er under 6 måneder. Men for sikkerhetsskyld ville jeg sendt dem en mail og hørt, de pleier å svare relativt kjapt! Men tror ikke det er noe å stresse med. 3 måneder gamle prøver er jo så godt som nye!
SogH
09:27 16.05.2008
jeg er litt dårlig på dansk enda, men tror jeg skal tolke det sånn at prøvene må være under 3 mnd gamle når man påbegynner behandling...og den samtalen er jo ikke behandling, det er jo egentlig teoretisk sett bare en samtale :-) får ringe legekontoret mitt da, og ta alle prøvene på nytt:-)
lillebie
09:57 16.05.2008
Mine var ett halvt år gamle...går helt greit:-)
lubbeline
09:58 16.05.2008
Gikk helt greit skulle det stå:-)
lubbeline
10:06 16.05.2008
å så bra :-) da stresser jeg ikke noe mer med det :-)
lillebie
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------