GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mars 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
17Mai anntrekk??
10:32 16.05.2008
Hva skal dere ta på deres små i morgen??
LadyLuck & "GuttaBoys"
Sv: 17Mai anntrekk??
10:33 16.05.2008
Her i huset var vi så heldige at svigermor fikk tak i en brukt babybunad.(Birk Bunad eller noe sånt)
Blir så fin atte =0)
LadyLuck & "GuttaBoys"
12:13 16.05.2008
Mamma har strikket en kjempe fin rosa kjole med hvitt silkebånd rundt livet, skal ha en hvit langarmet trøe utenpå :)

Er verre å finne ut hva JEG skal ha på meg! :( bunad og amming... nei takk
mammaen til Helle:)
19:18 16.05.2008
Dress-bukse, lyseblå skjorte og fin genser :) i tillegg ble jeg tipset om rød smekke fra Exit som det står "hurra" på ;)
Linn, 29/02/08 OVERTID :P
23:23 16.05.2008
Rosa kjole med blondebody under og hvite tights:-)
MEN hva med meg???? Kommer ikke inn i bundaen, heller ikke inn i noen av de andre finklærne mine.... Men det spørs om jeg trenger finklær, for nå er det jo sånn at det er meldt 6 grader og drittvær, eldstedatteren (14) er syk på fjerde døgnet, eldste gutten (16) bryr seg mindre om tog, og vesla er sikkert like happy om hun slipper å bli dratt ut i nordavindskulingen. Så enden på den visa er at vi forflytter oss trygt til min kjære mor som trommer sammen hele famlien på brønsj :-)
Ha en riktig fin 17. mai!!!
lilleluna7-fått ei jente!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------