GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
er dette dyrt for kjole???
11:43 16.05.2008
vi skal gifte oss juni 09 og jeg har begynt sånn smått å se priser på kjoler osv...
igår måtte jeg innom en butikk hvor de leide ut kjoler...
jeg fant en helt fantastisk kjole og jeg kjente hun i butikken og hun sa at det var en av de beste de hadde og den kostet egentlig 7 tusen å leie, men jeg skulle få leie den til 6 tusen
er dette dyrt for en kjole???
elskerbarn
Sv: er dette dyrt for kjole???
12:00 16.05.2008
Alt er relativt. Jeg kjøpte min for 11200 Kr, så din koster jo halvparten av denne. Samtidig får du jo kjøpt kjoler til rundt 6000 kr også... Viktigste er at du har funnet en kjole du liker - så får det heller koste det det koster, med mindre du har et stramt budsjett - en vurderingssak .-)
Vannmann31
12:18 16.05.2008
Til mitt forrige bryllup leide jeg kjole til i overkant av 7000.-, det var ink. rens og underskjørt samt tilpassing. Og det er flere år siden.
Syntes selv det var lurt å ikke kjøpe, da jeg uansett ikke ville ha en kjole liggende i skapet og det å selge ikke virker særlig lett.
Mama-and-the-sunshine-kid
19:17 16.05.2008
Man får vel kjoler til både ti ganger så mye og ti ganger så lite, så det kommer helt an på hva du er villig til å betale. Jeg hadde aldri leid en kjole til den prisen - det er nesten i overkant av hva jeg ville kjøpt en kjole for også. Men dette er det jo kun du som må avgjøre :)
ma-79 ♥ 2-åring ♥
18:21 19.05.2008
hei!
er innom bare for og titte.vi gifta oss i mai ifjor. jeg skulle også leie kjole til 6000 kr.men,syntes det var durt.dro til en annen butikk og fikk kjøpe kjole brukt for 4600 kr.det var leieprisen på den kjolen.men,de selger ut for og ta inn nye. min er tilsalgs for 3600 kr. nyrensa.
det er en del og spare om du ser på kjoler tilsalgs i bryllupsbutikkene også.
daniel i magen
18:43 19.05.2008
Tilsammen for min kjole med sko og slør blir det 14 500..

Så nei jeg syntes ikke det var så dyrt :)
Mullebrud 21.juni.08
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------