GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mai 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Går vannet eller er det ekstremt mye utflod??
11:46 16.05.2008
Har de siste dagene kommet ekstremt med væske, føles som det renner ut når jeg står opp.. men er ikke mer en at det renner 5-6 cm på låra.. er så redd jeg lekker fostervann, ingen rier... Langt til sykehus, så teit å reise dit hvis det bare er mye utflod.. Har termin om noen dager, så vet ikke om det kan være et tegn eller noe?

Flere som har vært borti dette??

Takker for mange svar
Anonym
Sv: Går vannet eller er det ekstremt mye utflod??
11:50 16.05.2008
Dra til syjehuset selv om det er langt unna, bedre å være sikker mener jeg. Snakk i det minste med jordmoren din.
For det er ikke bra hvis det er fostervann som lekker
ulldor
11:56 16.05.2008
Jeg hadde d slik siste uken før fødsel. Det var bare utflod, helt tynn, uten farge. Fostervann er ofte rosa, ta på et bind. Når vannet gikk, kom d bare litt da også, men sljønte d var d.
Hellinor
13:00 18.05.2008
Hei. Det kan nok være utflod ja. Dette var jeg plaget med de 3 siste mnd. Var også på en sjekk på sykehuset, om det kunne være fostervann, men det var det ikke. Det var ikke moro næi. Det var bare å hive på seg trusen med en gang en var ferdig med å dusje, for det rant så innmari.Det danner jo seg nytt fostervann, men hør med jordmoren i nærheten da, for å være på den sikre siden. Lykke til.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------