GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Fødselsangst

Gruer du deg så voldsomt til fødselen at det kan karakteriseres som angst? Her kan du lette på trykket.
Angst og hjelp
12:11 16.05.2008
Hei,

Jeg har vært hos Gaia jordmor for min fødselsangst. Det var en veldig fin opplevelse og jeg anbefaler alle som har fødselsangst til å ta kontakt med Gaia eller tilsvarende opplegg på fødeavdelingen. Det er utrolig fint å få snakke med en profesjonell som møter sånne som oss hver dag. Jeg har blitt beroliget på mange punkter og sover godt om natten for første gang på lenge. Har fått valget på KS eller vanlig fødsel og det har gjordt at jeg tør å tenke tanken på å gå gjennom en vanlig fødsel ( hadde aldri trodd at det var mulig at jeg skulle si det). Jeg skal ha flere samtaler med Gaia jordmoren og målet mitt er å klare en naturlig fødsel :-) Vi har virkelig et flott helsevesen i Norge
Anonym
Sv: Angst og hjelp
21:06 20.05.2008
Så godt å høre at du er fornøyd!!! Da skal du nok se at du får en helt fantastisk fødsel!!!
Ønsker deg hvertfall masse lykke til, og du klarer nok målet ditt!!! ;o)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------