GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 2-3 år

Juhuu....dette er andre natten uten bleie og tørr seng :)
12:21 16.05.2008
Phu....vi har holdt på med potte trening nå i litt over 1 mnd. Gutten har sluttet med bleie om dagen, men sov med bleie om natten. Så jeg har egentlig ikke giddet å stresse med å kjøpe bleie.

Men så fant jeg ut at jeg hadde glemt å kjøpe en ny pakke med bleie, da jeg skulle legge gutten for 2 dager siden. Så fant like godt ut at det vi kunne prøve uten bleie om natten og.

Og hittil har det gått helt supert. Han våknet og sengen var helt tørr. Gikk på do med engang han våknet, og tisset mye..he he.

Så nå satser jeg på at det komme til å fortsette slik fremover :)
Anonym
Sv: Juhuu....dette er andre natten uten bleie og tørr seng :)
13:06 16.05.2008
Men før du la ham uten bleie - var da bleiene tørre?
Min gutt tisser jo halve Mjøsa i bleien sin....han har vært tørr på dagtid i 2mnd. Vet ikke hvordan vi skal få det til. Vi legger gutten uten bleie, men tar dem på etter at han har sovnet, så det er ikke slik at han vet at han kan tisse heller.
Anonym
13:33 16.05.2008
Vanligvis er bleien full og tung når han våkner om morgen.

Så etter å ha spurt helsesøster om råd, så har jeg vekket han ved 23-tiden slik at han får tisset litt, så legger jeg han igjen. Han har ikke noe problmer med å sovne igjen etter doturen.

Og denne gutten våkner ganske tidlig, så det første han gjør når han våkner er å gå på do.

Sønnen min har hvertfall klart å holde seg bra gjennom hele natten. Men jeg er forberedt på at uheller kan skje...for å si det sånn.

Denne metoden funker for oss, så den bruker vi. Jeg håper at når vi har holdt på med dette en stund, så blir han vandt til å gå på do selv på natten når han er tissetrengt.

HI
Anonym
21:17 16.05.2008
Takk for tilbakemld:) Skal prøve å vekke ham fremover.
Anonym
01:06 17.05.2008
Jeg merket med min gutt at han tisset i bleien siden den likevel var på, men så snart vi tok den av ville han heller stå opp og gå på do, våknet av seg selv, enn å tisse i bleien. Ofte tror jeg nok at han har tisset i bleien når han har våknet om morgenen likevel, og da kunne han like gjerne gått på do. Vår var tørr fra første natt også, og har ikke hatt uhell siden:)
Anonym
18:52 17.05.2008
Bare hyggelig :)

Lykke til da! Håper det funker for dere og.

HI
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------