Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Badebalje som tar liten plass
14:02 16.05.2008
Noen som vet om det går an å få tak i badebaljer som er sammenleggbare? Eller badebaljer som er små og lave? Tusen takk for svar:)
Hei,
Jeg vet ikke om noen sammenleggbar, vet ikke om det er sá enkelt i forhold til at vannet ikke skal renne ut men det er en som er noksá liten, som ei vanlig bótte, mer eller mindre. Den er i gjennomsiktig plast og er vistnok veldig ergometrisk riktig for babyer. Du trenger bare litt vann i bunnen og babyen blir plassert mer sittende oppi og da stiger vannet. Og den tar veldig liten plass. Husker ikke hva den heter men den finnes sikkert i flere velutstyrte babybutikker.
Jeg brukte Tummy Tub med min første gutt. Han ville IKKE bade før vi kjøpte Tummy tub, han bare skrek. Men etter satt han bare oppi å koste seg. Det skal vist føles som at de er i mammas mage... dette roer dem ned. Anbefales på det sterkeste... og ikke kun på pga plassmangel:)