GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

August 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Badebalje som tar liten plass
14:02 16.05.2008
Noen som vet om det går an å få tak i badebaljer som er sammenleggbare? Eller badebaljer som er små og lave? Tusen takk for svar:)
augustbaby!
Sv: Badebalje som tar liten plass
16:34 16.05.2008
Hei,
Jeg vet ikke om noen sammenleggbar, vet ikke om det er sá enkelt i forhold til at vannet ikke skal renne ut men det er en som er noksá liten, som ei vanlig bótte, mer eller mindre. Den er i gjennomsiktig plast og er vistnok veldig ergometrisk riktig for babyer. Du trenger bare litt vann i bunnen og babyen blir plassert mer sittende oppi og da stiger vannet. Og den tar veldig liten plass. Husker ikke hva den heter men den finnes sikkert i flere velutstyrte babybutikker.
Elisin
20:21 16.05.2008
er det tummy tub du mener Elisin?
mamma`n til keisermarcus&spira
14:43 19.05.2008
Ja, det er det! Takk! Har ei venninne som bruker den og hun er veldig fornóyd. Tror jeg ogsá´skal ha den.
Elisin
15:56 19.05.2008
Jeg brukte Tummy Tub med min første gutt. Han ville IKKE bade før vi kjøpte Tummy tub, han bare skrek. Men etter satt han bare oppi å koste seg. Det skal vist føles som at de er i mammas mage... dette roer dem ned. Anbefales på det sterkeste... og ikke kun på pga plassmangel:)
Mamma Jen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------