GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 2-3 år

Jeg har blitt jenta til jenta mi.....
14:05 16.05.2008
Jenta mi er litt over 2 år. Hun har plukket opp at jeg sier til henne: Jeg er så glad i jenta mi.... Godjenta mi.

Så nå få jeg høra av jenta mi at hun er så glad i jenta si (meg) mens hun stryker meg på kinnet. Ja, ja, rollene blir litt snudd på hodet - men det er helt i orden for min del!
Anonym
Sv: Jeg har blitt jenta til jenta mi.....
21:41 16.05.2008
Så koselig :) Her i huset er jeg babyen til min datter på 2 1/2 år.. "Vil du ha tutten din, baby? Skal jeg finne flaske til deg, baby?? Koose babyen min..." så stryker hun meg på kinnet, og springer rundt og henter ting jeg trenger (vi venter baby snart, så hun er litt opptatt av baby, hehe ;))
Anonym
21:15 17.05.2008
Storesøster her også plukker opp det meste. Når en av oss går sier hun "elsker deg" og smiler sitt søteste smil.

moota m storesøster&lillebror
21:33 17.05.2008
jeg er julenissen. Eller onkel Rickard..(fra pelle politibil..) Hun blir aldri lei... ;-)
Anonym
11:42 18.05.2008
samme som snuppa her det..;)

det søteste er når hun går bort til lillebroren og sier med den søteste stemmen : ohhh stakkars deg lille vennen min. det går bra. det sier hun hver gang han gråter..;)
snartobarnsmammaFØDT
14:04 18.05.2008
Så utrolig søtt! Jeg er gravid nå og er veldig spent på hvordan hun blir overfor lillesøster eller lillebror. Håper hun ikke blir altfor sjalu, men at hun kan få kost og stelt slik hun liker å holde på med dukkene og marsvinene sine.

HI
Anonym
20:52 18.05.2008
Jenta mi kalte morfar "lille venn"...
St. Hans
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------