Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
flere som ikke klarer og bestemme seg for navn???
15:11 16.05.2008
har et par fine men det er så vanskelig!! hva synes dere: hedda eller pernille? to helt forkjellige men...noen forslag?
Anonym
Sv: flere som ikke klarer og bestemme seg for navn???
17:37 25.05.2008
Vi har termin 5. juni, og er så og si ikke i nærheten av å finne et navn som begge liker!!!:) Vi skal kalle opp, det er nesten det eneste vi er enige om.
MEN samboeren min tror det står i panna på han, og han vil gjerne ha dobbeltnavn, noen jeg IKKE vil! Ikke lett...er nesten redd for hva vi kommer på når vi sitter der i lykkerus med lillegutt!:)
Anonym
21:04 16.05.2008
Vi blir heller ikke enige. Eller, vi er blitt enige flere ganger, men så har jeg så lett for å tenkte: enn om det ikke passer", så da er vi plutselig ikke enig lenger:(. Er nå enige om Sigurd, men kjenner jeg er på vei til å ombestemme meg igjen... Stakkars pappan blir forvirra skal du tro.
Hedda eller Pernille var ganske vanskelig å velge mellom. Begge er nydelige navn. Holder en knapp på Hedda tror jeg:)
16:50 22.05.2008
Jeg har jobbet noen år i barnehage og vært i kontakt med mange barn der, så mange navn som er ekskludert. Men Hedda har jeg ikke hatt noen barn som heter, så snuppa i magen er nok ei lita Hedda. :)
18:27 26.05.2008
Vi sliter også med å bestemme oss helt for hva jenta skal hete når hun kommer til verden. Vil gjerne ha noe klart til hun kommer, men vil også vente å se hva hun passer. Ikke vil vi ha et navn som er populært heller, litt kjedelig om flere av jentene i samme klasse heter det samme og må kalles 1,2,3 eller A,B,C i tillegg til navnet.
Synes forøvrig Hedda er finere enn Pernille, men så forbinder jeg navnet Pernille med et kjæledyr jeg har hatt som lita også da :P
22:00 27.05.2008
har vært enige om navn i 3 år:)ganske sprøtt egentlig,men heldigvis er vi kjempe fornøyde med valgene våre,og står ved dem!her blir det ei lita amanda eller en dennis:)
synest faktisk både pernille og hedda er kjempe fine navn jeg:):)