GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

September 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
prompfull? =P
16:57 16.05.2008
Hei alle dere gravide kvinner. :)
lurte på om det er normalt å ha en slik mage??
jeg fiser mye til periode. å det stinker så vondt,kan ikke engang forklare hvor vondt det lukter. hehe.¨
men, er dette normalt eller? jeg er i uke 22 nå. å det er svært irriterende. å plagsomt. noen ganger kan dette gå over til å bli diare å litt vondt . noen andre ? Hjelp meg :'(
Anonym
Sv: prompfull? =P
17:25 16.05.2008
hei

det er vanlig å få mye luft i magen når en er gravid. Ang. type avføring er dette individuelt hvordan er reagerer på de hormonelle forandringene :-)
Anonym
Sv: prompfull? =P
13:40 18.05.2008
Hei. Jeg er 22+1 og går omtrent konstant med mye luft i magen, svært irriterende og sjenerende, til tider så lukter det uutholdig.... Men jeg er enda mer plaget av mye utflod, føler meg konstant skitten.... Men men, prøver å tenke at ting kunne vært verre og at det går over:)
Desktop
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------