GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Snart klar

Dette forumet er for både damer og herrer som snart er klare for å lage barn, men som ikke helt tør/vil ta steget ennå.
Her er det vel bare å ønske lykke til:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvor lenge igjen til dere skal prøve?
18:09 16.05.2008
Nedtelling! :)

Vi har litt over en syklus:) Dvs om ca 5 uker om syklusen er stabil:D wooohoo, ikke lenge!
meg & lille vampyr
Sv: Hvor lenge igjen til dere skal prøve?
22:20 16.05.2008
Siste mens før prøving kommer nå til uka :-)

Hører vel snart til "Bli gravid" forumet jeg da. MEN jeg kommer ikke til å ta det så alvorlig. Lever som før og kommer nok ikke til å mase med el og sånt. Hvis vi ikke blir gravide etter flere måneder, så vil jeg nok "prøve" litt mer aktivt.
Klar!
19:22 17.05.2008
Hvis alt går etter planen, og vi er enige om å prøve, starter vi rundt 1.juni :) Vil si en 2-3 uker.
***snart prøver :)***
11:05 18.05.2008
ca. 2 mnd her. Det er lenge, men det passer best da i forhold til ferie og diverse.
€€€ Babyklar €€€
11:43 18.05.2008
Oi, endelig en med litt lenger tid frem enn meg:)

Jeg gleder meg, men syns samtidig det er lenge med 5 uker da. He he. Det er kanskje ikke egentlig det:)
meg & lille vampyr
13:55 18.05.2008
Vi prøver ved månedskiftet, har el da:)
snartprøvere
06:50 20.05.2008
Nå venter jeg bare på at blødningen skal komme så jeg kan gå inn i min siste syklus før prøving her... Hmmm.. Skulle vært her i går.
meg & lille vampyr
14:48 20.05.2008
Jeg har en pakke med p-piller igjen-dvs 3 brett med p-piller (uteom det brettet jeg er på nå da). Så etter det,så er det vel full fart med prøving^^,
ayka
20:44 20.05.2008
skal begynne prøvinga i august. håper det ikke tar så lang tid før spiren sitter, har lyst på vår\sommer eller høstbarn.
Darthe ønsker baby
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------