GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Keisersnittdebatten

Keisersnitt eller vanlig fødsel?

Ingen må tro at et keisersnitt er en enkel løsning for mor og barn. Det beste er å føde naturlig. Men i noen tilfeller er keisersnitt det eneste riktige, enten av hensyn til mor eller av hensyn til barnet. For mor kan dette ha både fysiske og psykiske årsaker og begge deler er like viktige.
Denne debatten er ment som en møteplass for dere som kanskje skal ta eller har fått bestemt at dere skal ta keisersnitt.
Riktig lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvor lenge blør det etter KS?
18:13 16.05.2008
Bare lurte... ser det står at man bør ha med seg bind på sykehuset... hvor mye blør det og hvor lenge?
Miss Misantrop
Sv: Hvor lenge blør det etter KS?
18:24 16.05.2008
Samme som ved en vaginal fødsel...
Solskinnsbolla *fødeklar*
20:11 16.05.2008
Jeg blødde i 7 uker....
Ei venninne av meg har hatt ks for 6 uker siden og blør ennå...
Tuxi
22:57 16.05.2008
Jeg blødde i ca 6 uker!
Bie&babylove:-)
23:32 16.05.2008
Nesten sju uker. Ble ganske lei av det!
lillemanns mamma
03:50 17.05.2008
Blødninga er kroppens måte å rydde opp i livmora, og få ut "gørra", så det er ofte det samme som ved vaginalfødsel. Jeg blødde i nøyaktig 6 uker, akkurat som legen/jordmor sa.
Fuglehjertet
10:39 28.05.2008
Jeg blødde i 2,5 mnd og d stoppet ikke før æ fikk medisin gjennom nesespray. Va nåt slags hormon.
Viss ikke måtte æ hadd utskrapning.
Jordmor forklarte senere at viss d er noe igjen av morkaka som di ikke har fått ut blør man som regel lengere og sidn æ ikke fikk ammet kunne d være grunn til at d ikke gikk over av seg sjøl. Va ikke farlig:)
tika81
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------