GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 2-3 år

Skoene til gutten min blir ødelagt forran med en gang fordi han snubler og ramler så mye. 2 år og 8 mnd.
18:45 16.05.2008
De han har hatt i barnehagen har hatt brukt i bare noen uker og på den ene skoen kan jeg kjenne tåa nå. Og sånn holder det på å bli med det andre joggeskoparet han har.
Hvorfor ramler han så mye, og har dere noen forslag til sko jeg kan kjøpe som ikke er så tunge og som tåler endel?
Anonym
Sv: Skoene til gutten min blir ødelagt forran med en gang fordi han snubler og ramler så mye. 2 år og 8 mnd.
20:53 16.05.2008
Er skoene for store/lange? Ta ut sålen og mål.
blond
Sv: Skoene til gutten min blir ødelagt forran med en gang fordi han snubler og ramler så mye. 2 år og 8 mnd.
22:10 16.05.2008
Jeg har akkurat samme problem med skoene til gutten min på 2 år og 10 mnd. Men han ramler ikke. Han kjører rundt på slike biler og sykler uten pedaler som han må bruke bena på i barnehagen og da skraper han opp skoene med en gang. Han bruker et par joggesko i en mnd så må han ha nye. Ikke noe gøy.
Anonym
20:47 7.06.2008
Hei kan han være plattfot? mannen min er plattfot og svigermor sier at når han var liten snublet han hele tiden til de fant ut av det og fikk inleggsåler.
anonym jeg og nå
20:09 12.06.2008
jeg ville tatt dette opp med fast lege og bedt om en henvisning til en fysioterapaut. da kan de se hvordan han beveger seg med sko og uten sko. når han løper og hvordan han oppfører seg med bena sine. har vært med gutten min når han var litt over to og vært flere ganger utover dette for å holde øye med utviklingen. de kan gi tips ang sko og hva du skal se etter.. de er veldig flinke og veldig tålmodige:)
Anonym
09:14 13.06.2008
Gutter på denne alderen blir gjerne litt klomsete.... ofte er det ikke noe farlig, men noen barn trenger kanskje fysio vurdering...

MEN den vanligste årsaken er faktisk at kroppen vokser fortere enn hjernen. Altså klarer ikke hjernen og registrere at kroppen har vokst en cm eller to, og da blir det til at dem snubler og kræsjer føttene borti masse rart... Helt ufarlig og helt normalt...

Hilsen ei med verdens mest klumsete "nesten 3 åring" som det ikke var noe galt med... :-)
zitara
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------