Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Symptomjakt
20:19 16.05.2008
Har IKM 19.mai og er selvfølgelig på symptomjakt. Har en god følelse denne pp. Jeg har hatt ømme bryst, halsbrann, er småkvalm, trøtt og kort lunte.... Problemet er at de samme symptomene hadde jeg også forrige pp. Etter 4 negative tester og tr på besøk en uke for sent, måtte jeg innse at det ikke var noen baby på vei. Vet at symptomene både kan være innbilte og tegn på at tr snart kommer, men likevel er det litt spennende å kjenne etter små tegn. Det kribler litt ekstra - så jeg tillater meg å gå på symptomjakt jeg.
Heia jeg prøver ikke å bli for opptatt av mine symtomer/ikke symtomer, men det er sååå vanskelig!
Forgje pp hadde jeg gode forhåpninger til, pga lit ømme pupper, stikking her og der,men tanta kom den!!!
Denne pp er helt andreledels, har en indre ro, rart å forklare, men vil liksom ikke håpe eller tro jeg er gravid da jeg er redd jeg blir så skuffet. Men vi har liksom ikke stresset denne gangen.
Hadde litt rosa blod før el og noen dager etter el, det har jeg aldri opplevd før! Så nå er jo tiden inne for å begynne å kjenne etter. Har den siste tiden hatt masse vann i munnen , litt sånn når det er rett før du spyr. Litt sånn uggen men ikke kvalm! Har vondt nederst i ryggen, og har mens lignenes smerter, håper bare jeg kommer til å få ømme pupper snart for da er jeg sikker i min sak!! Håper dette er måneden vår!!
Jeg kommer uansett ikke til å teste før etter ikm om tillfelle den skulle holde seg vekk.
Men er rart føler at denne gangen er helt anderledels.. men driver å sier til meg selv at det er den ikke, for vil ikke ha for store forhåpninger---huff, godt å få alt ut:)
Jeg er også redd for å bli skuffet, og burde sikkert ikke jaktet på alle symptomene. Men jeg er enig med deg - det er vanskelig! Klarte ikke å holde meg unna og måtte ta en test i morges. Den var negativ. Har IKM 19.mai - men veldig uregelmessig tr etter SA. Det skal mer til enn en negativ test for å stoppe symptomjakten min.... Har fortsatt håp. Men sjansen blir nok bare større og større for at jeg blir skuffet. Er likevel ved godt mot. Håper vi opplever glede fremfor skuffelse begge to denne måneden!
Det er håp så lenge ikke tanta kommer... Jeg testet på min noe usikre IKM forrige søndag. Heelt negativ. Testet igjen i dag, og da var det en svak strek på vanlig CB. Har i all min tid som prøver aldri opplevd en svak strek, så jeg tenker at det er noe på gang nå.... Skal teste igjen om noen dager, hvis den røde invasjonen ikke har kommet ennå. I dag var det syklusdag 34... Så det er mulig, i hvert fall...