GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Undertøy!
22:35 16.05.2008
Hei!
Har korsett i brudekjolen min, men skulle gjerne hatt en bh som gir et lite løft, etter 2 omganger med amming er det en smule slappt.....:/
Har prøvd flere stroppeløse bh'er, men ingen duger!!!!!!
Det er jo stikk i strid med tyngdekraften at noe uten stropper skal holde oppe noe som helst! Er ikke SÅ stor heller! Bruker 80c.........
Hva gjør dere?????? Føler at jeg ikke fyller ut kjolen sånn som jeg gjerne ønsker. Alternativet er å stramme snøringen så jeg bare kan glemme å puste, og det er jo en smule ubehagelig....:)Hjelp.....
mammamus
Sv: Undertøy!
23:09 16.05.2008
Hei hei. Jeg fant en stroppeløs BH på change som jeg kjøpte. Ikke så dyr heller og håper den fungerer bra.. :-)
1 uke igjen i morgen :-))
Lindis :-)
Sv: Undertøy!
14:53 18.05.2008
Jeg sliter med akkurat det samme, bare at her er det ikke så mye å skryte av. Har slitt lenge med å finne en bh som er liten nok, og som kan løfte litt på det lille som er igjen av det som kalles for pupp =). fant en liten bh på cubus som er lav nok til at den ikke kommer over kanten på brudekjolen. Også har jeg kjøpt løse silikonputer som jeg kommer til å fylle inn i bhèn. tror dette blir bra.
Rioja
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------