GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Jeg vet bare EN ting!:-(
01:58 17.05.2008
...Og det er at etter dette forsøket skal jeg ALDRI ALDRI AAAAALDRI mer på en jævla hormonkur! Jeg er så drittlei!!!
Har spraya i 2.5 uke, og gått på sprøyter i 4 dager. Og jeg har nesten ikke sovet siden jeg startet opp med denne dritten. Hodepine, humørsvigninger, søvnløshet, YOU NAME IT!

Jeg driter bokstavlig talt i om de får ut lite egg, for jeg kommer aldri i verden til å bruke de opp uansett. 5 ivf og 7 frys holder, nå er det kroken på døra!

*sånn, dagens utblåsning!*
FLINKE FLINKEKJERRINGA
Sv: Jeg vet bare EN ting!:-(
09:54 17.05.2008
Huff!!! Skjønner så godt hva du mener. Håper virkelig du lykkes denne gangen og at bivirkningene blir lettere for deg.
Oppmuntringsklem fra meg:-)
Ann-ch.
15:07 17.05.2008
Ja huff, vet (nesten) hvordan du har det!
Er 2. gangen ivf her nå, og har hatt 2 frys.
Reagerer skikkelig på hormonene denne gangen, da gamla grein over å høre "ketsjup-sangen" på radioen i bilen på vei til jobb, fant jeg ut at det var på tide med en sykemelding...

Det er tøft å gå gjennom denne medisineringen, ikke lett for andre å sette seg inn i, og det er veldig rart at hormonene reagerer så "villt"
Det irriterer meg at jeg ikke har er rasjonell og veloverveid, sånn som jeg pleier å være (...)
Kan bare si lykke til videre, hormontrollene slipper taket etter hvert, og da kan vi gå over til de "vanlige" hormonene...
Fisefjert'n
23:03 17.05.2008
Huff !
Hormoner er noe dritt av og til.
La oss bare håpe alle plagene gir en god gevinst :O)
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
20:34 18.05.2008
Det har jeg desverre liten troen på. Har alt for tynn slimhinne som aldri ser ut ti å bli tykkere... Men takk for lykkeønskninger!
FLINKE FLINKEKJERRINGA
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------