GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kompliserte svangerskap

For noen gravide er ikke alt bare enkelt og greit. Årsakene kan være mange og man går og bekymrer seg for om det går bra eller ikke.
vedr. måling av blodsukker ifm svangerskapsdiabetes
10:45 17.05.2008
Til dere som har vært borte i Freestyle Freedom Lite apparatet; vet dere hvordan man kan slette blodsukkermålinger som gjøres. Av en el. annen grunn fikk jeg det for meg å måle blodsukkeret til sambo og nå får jeg det ikke bort fra apparetet. Det ødelegger gjennomsnittet mitt :-)
neekap
Sv: vedr. måling av blodsukker ifm svangerskapsdiabetes
21:35 17.05.2008
Det trur jeg ikke du får gjort!! Ikke helt sikker altså men det har jeg aldri hørt noe om, du kan jo sjekke i bruksanvisningen. Hvis du måler mye så har vel ikke det ene så mye å si kanskje?
Anonym
10:56 18.05.2008
Nei, var redd for det.. Han fikk nemlig verdi på 6,8, mens jeg ligger fra 4,2 til 5,8, så dette er jo gode verdier uansett.. Jeg får få diabetessykepleieren til å regne ut gjennomsnittet fra dagboken.. Takk for svar :-)
neekap
11:43 18.05.2008
Ja trur det er like greit jeg altså, men det kan være det går ann altså, jeg har hatt dia i 26 år og aldri sletta et blodsukker :-)
Lykke til i hvertfall
juliprinsesse i magen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------